Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Mohamad Hakim Yusuf, Khalifah Allah

Lilypie First Birthday tickers

Perjuangan yang indah tetapi sukar

Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, October 1, 2010

Sogo Warehouse Sale Sept

hari Khamis hingga Ahad ada Sogo Warehouse Sale. Semalam saya dah pergi. Ingat nak beli la brg baby yg x cukup lg, tapi barang baby x banyak sgt sale. Lebih banyak barang utk ibu dan ayah. Kalau utk ibu mengandung leh borong underware n brg dapur bebanyak. Kalau utk lelaki, memang tgh banyak sale brg lelaki.

Hari ni rasa mcm nk ke sogo lg, nak g bli peralatan dapur hehehe.... macam membazir plak kan. huhu banyak abis duit utk persediaan baby, tp ibu pun sibuk nak beli brg untuk ibu jugak adehhhh... rabak duit cam ni

1 comment:

  1. hehhe bese la warehouse sogo mmg rambang mata...

    ReplyDelete