Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Mohamad Hakim Yusuf, Khalifah Allah

Lilypie First Birthday tickers

Perjuangan yang indah tetapi sukar

Lilypie Breastfeeding tickers

Wednesday, February 16, 2011

Di Kelantan

Walau dimana2 perjuangan susu ibu tetap kuteruskan. Inilah antara peralatan wajib yang saya ada untuk proses mengepam susu. Kucing ni nak mengepam susu jugak agaknya.

Ibu mertuaku memang bangga menceritakan anakku menyusu susu ibu. Aku pulak yang segan huhu (Tapi dalam hati bangga jugak heheeh)

Yusuf dah bercukur di KL tapi Mek nak jugak buat majlis ngatip (selawat) utk baby Yusuf. Terima kasih Mek :) Moga2 hidup Mohamad Hakim Yusuf diberkati oleh Allah.


Tak dapat ambik banyak gambar, sebab saya kene pegang Yusuf .
Yang bestnya, tiba di Kelantan Yusuf tetiba jer dah pandai bersembang. Padahal sebelum tu x dela plak bersembangnya. Malam2 bila susah nak tido pun ibu n ayah surrender, neneknya juga yang berjaya tidurkan Yusuf.
Ada sekali tu, malam tu Yusuf asyik nangis, mek cakap "Nape perut Yusuf ni asyik berbunyi?"
Saya pun teringat " Alamak...saya minum float A&W lupa plak pasal susu Yusuf. "
Maaf yer Yusuf, ibu terlupa



No comments:

Post a Comment