Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Mohamad Hakim Yusuf, Khalifah Allah

Lilypie First Birthday tickers

Perjuangan yang indah tetapi sukar

Lilypie Breastfeeding tickers

Wednesday, January 26, 2011

My EBM

Saya mula mengepam pada hari ke-2. Saya mula ada stok ebm pada hari ke 32.
Sejak itu saya berazam memenuhkan peti beku dengan ebm.
Alhamdulilah, bhgn yg sy menumpang peti bhgn beku mak saya ni dh penuh.
Sekarang ni tgh pk agak2 mak marah x kalu bhgn bawah tu kusumbatkan ebm juga???
Mesti akan dibebel... "Abis tu ikan, ayam mak nak simpan mana?"
Adeh.....


5 comments:

  1. Bestnyaaa
    I pon tgh kumpul stok susuu

    ReplyDelete
  2. nana...camana ko leh dapat byk gitu?? aku tak sempat nak simpan pun..

    ReplyDelete
  3. seronoknya tengok stok susu ni. Hopefully shu pun bole buat macam ni nanti.

    ReplyDelete
  4. seronoknya tgk stok ebm tu. alhamdulillah dpt teruskan usaha BF baby.

    ReplyDelete
  5. Farra: yey.. mari kita kumpul stok rmai2 hehe
    Ida: nak dapat banyak camtu ko kene rajin pam. stiap 2 jam kene pam. pastu tahap kegembiraan n ketenangan semasa mengepam harus sangat bahagia. jangan stress
    Cik Shu: jgn riso, InsyaAllah boleh. Semangat kena kuat. Yakin pada rezeki dr Allah, bukannya dr mulut org sekeliling, k :)

    "mcmla aku ni byk sgt stoknya nk bg nasihat kt org huhu. Takpe InsyaAllah akan jadi byk"

    ReplyDelete