Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Mohamad Hakim Yusuf, Khalifah Allah

Lilypie First Birthday tickers

Perjuangan yang indah tetapi sukar

Lilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, January 18, 2011

Oh no.. Demam Kuning

Masa Yusuf  umur 3 hari, muka dia cam kuning sket. Disebabkan saya baru menyandang jawatan ibu, tersangatla cuaknya. Cepat g hantar hospital. So bila husband saya balik terus sruh g hospital dengan segera sampai nak solat maghrib dulupun saya x bagi. Okey, saya kene tanggung dosa suami dan mak sy yg terlepas solat maghrib itu huhu. Pastu doktor kata, kuning dia ni sikit jer, x yahla masuk hospital, kesian baby kene cucuk ambik darah, kene duduk bawah lampu pakai penutup mata isk2. Doktor sruh jemur matahari waktu pagi. Okey husband saya pun buka bajunya tinggal pampers jer dan letak kat luar rumah. Pastu ada penjaga pantang saya datang eh, xyahla sampai jemur kat luar rumah. Kat depan pintu or tingkap jer. Pastikan matanya ditutup sebab nanti sakit mata kalu terang sangat cahaya. Sila tengok gambar yusuf berjemur. Rasa cam jeles nak g berjemur tepi pantai plak kan. Hahaha


No comments:

Post a Comment