Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Mohamad Hakim Yusuf, Khalifah Allah

Lilypie First Birthday tickers

Perjuangan yang indah tetapi sukar

Lilypie Breastfeeding tickers

Monday, April 4, 2011

Menamatkan Blog

Dengan ini, saya akan menamatkan blog ini.
Saya berharap puan admin dapat menutup fanpage tersebut.
Saya benar-benar menyesal dan saya mohon maaf terhadap semua tindakan yang telah saya lakukan.
Diharapkan puan admin dapat menutup fanpage tersebut dengan segera.
Apabila fanpage tersebut di tutup, saya akan menamatkan blog ini kerana blog ini telah banyak mengguris hati ibu2 dan bapa2.
Saya benar-benar menyesal dan saya amat memohon maaf pada anda semua.
Semoga Allah membalas jasa baik puan admin kerana menutup fanpage tersebut.
Terima kasih.

2 comments:

  1. nana, apapon jenguk2 my blog k..baru je kenal nana..btw, umah kita dekat kot..akak kat tmn ehsan..awak selayang ek?

    ReplyDelete
  2. lor, nape nana? nak jdkan rujukan nie tuk pregnancy nie...

    ReplyDelete