Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Mohamad Hakim Yusuf, Khalifah Allah

Lilypie First Birthday tickers

Perjuangan yang indah tetapi sukar

Lilypie Breastfeeding tickers

Sunday, July 18, 2010

SOGO WAREHOUSE SALE

Pada 15-18 Julai yang lepas, SOGO telah mengadakan Jualan Gudang yang Best. Habis duit dan kreditkad aku huhuhuhuhu
Memang awal lagi untuk beli barang baby, masalahnya saya beranak bulan 12. Awal bulan plak tu. Oleh sebab risau x sempat sambut warehouse sale ujung tahun, saya telah memborong awal2. Huhu....
Harap anak ibu selamat dilahirkan dan dapat memakai barangan yg ibu dah beli. Kalau x membazir. Allah tak suka tau. Anak ibu kan Hamba Allah yang soleh/solehah.

Apa yang saya borong??? huhu banyak giler. Hari jumaat pergi dengan member habis RM250. Hari sabtu g ngan suami pulak habis RM 150. tapi termasuk barang ibu skali la kan hehehehehehe
Hari sabtu tu bawa Puteri skali. Hmmmm oleh sebab ramai sgt org dan sempit, jadinya saya telah tinggalkan anak buah saya di tempat permainan SOGO tingkat 7 itu hehehehe Bukan apa risau ramai sgt org. taman permainan tu kene bayar ikut jam. 1jam = RM6. X banyak sgt pun permainannya. Tapi okla kan. sebab ada org tolong jaga hehehe

Nasib baik mak tih shopping kejap je. Sebab lepas 1 jam Puteri dah cari mak tih nak balik. Dah penat agaknya bermain hehehehe Tapi memang dia riang ria sebab dapat bermain. Cuba korang bayangkan kalu budak kecik itu terpaksa berasak2 dengan org ramai? kesian kan. So pada sesapa yang nak bershoping sambil hiburkan anak, boleh tinggalkan anak2 anda di situ ek :)

No comments:

Post a Comment