Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Mohamad Hakim Yusuf, Khalifah Allah

Lilypie First Birthday tickers

Perjuangan yang indah tetapi sukar

Lilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, July 20, 2010

Tak dapat terima kenyataan

Topik Hot FM pagi ini adalah perkara yang anda tidak dapat terima kenyataan.
Hmmmm... Bila saya fikir, perkara yang saya macam x dapat terima kenyataan adalah saya sudah berumur 25 TAHUN!!!!

Ohhh....Man.... Tua sudah aku (+_+)

Nape saya tak dapat terima kenyataan, sebab saya rasa macam baru umur 20 tahun. Hahahahaha
Memang x sedar diri. Patutla laki aku asyik bising... "Ayang x leh la buat prangai macam ni. Ayang dah nak jadi mak orang. Tengok Perut tu ha"..... Huhuhu Saya memang tidak dapat terima kenyataan ini

Jawapan saya " Umur tu angka sahaja. Kita tak perlu terikut dengan angka yg besar. Yang penting kita bahagia hahahahah"

Boleh ke macam tu???

No comments:

Post a Comment