Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Mohamad Hakim Yusuf, Khalifah Allah

Lilypie First Birthday tickers

Perjuangan yang indah tetapi sukar

Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, July 22, 2010

Tag Dari Kawan

Saya telah di Tag oleh Kak Suliana dan Kak Shim untuk menjawab soalan2 berikut. Jawapan yang tidak jujur sket leh x? hehehehe

1. Apakah yang anda akan buat bila anda tahu kawan anda tikam belakang anda?


Mula2 nangis ajer, sebab x sangka kita slalu buat baik pd org, tp org tikam belakang pulak. Dah pernah kene 2 kali. Akan menjauhkan diri daripada kawan2 yg begini. I will forgive but hard to forget

2. 6 orang dihati anda?

Sudah tentu suamiku Arah, Mak, Abah, Puteri, Seri dan ........ x leh nnt ada org komplen nk jugak dalam hati nana * hahahaha ayat poyos*

3. Anda rasa anak anda comel?

Mestila comel, tengokla sape mak nyer hehehehe



4. Single or taken?

Owh... I baru kawin 5 bulan. Inai di jari kaki masih ada lg



5. Blog yang anda suka?

boleh tengok kat blog list.. especially blog parenting & breastfeed..*tiru ayat kak Su*



6. Adakah bilik anda kemas setiap hari?

tak... tengok kesempatan, kalau bangun awal sempat la lipat selimut tu..kalau tak, babai je la..:-)..*tiru ayat kak Su jugak haha*



7. Lagu terakhir yang anda dengar?

Picture of You (Boyzone) Favouret waktu Form 2


8. Last text message?

Aku kat depan kedai kamera


9. Last phone call?

Kak Ina "Nak booking LPPKN kena bawa apa2 dokumen Ke?"



10. Hari terakhir anda menangis?

Pagi tadi, emosional dengar lagu Ayat2 Cinta *Saya Pregnan k, penuh dengan emosi*

11. Senaraikan LIMA warna kegemaran anda?
Semua kecuali kuning dan hitam

12. Orang yang terakhir anda ber YM?
Suamiku

13. Game yang paling anda suka?
Solitaire n minesweeper

14. Adakah anda peminta MCR?
Tak taula MCR

15. Apa perasaan anda jawab tag ni?
Cepatla abis soalan nak g mkn nih

16. Anda rasa tag ni best?
Bolehla...

17. Tag 10 rakan anda.

banyaknya 10 mcm x ckup member jer huhu
Jun (Damsel)
Mastura
Arul-Asyikin
Ida Syafiza (Princess Lavender)
Syira Khalid
Yanie (Ms. Engineer)
Alia
Ummu Habib
Faeza
Rashidawati


Alamak xsempat nak link. Lenkali la link kan. Selamat melayan Tag yer kawan2

1 comment:

  1. mana aci tiru2 ni..hehe..thnx sebab layan.. :-)

    ReplyDelete