Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Mohamad Hakim Yusuf, Khalifah Allah

Lilypie First Birthday tickers

Perjuangan yang indah tetapi sukar

Lilypie Breastfeeding tickers

Wednesday, January 19, 2011

syukur ada bantuan Breastfeed

Alhamdulilah, Syukur tidak terhingga. Selama 2 bulan saya mengidam nak direct Breastfeed Yusuf, akhirnya kini ada sinar harapan untuk mencapai impian saya yang sejak mula mengandung telah saya berazam untuk menyusukan anak. Breastfeeding adalah cabaran terhebat mengganggu emosi dan ketahanan zahir dan batin. Kalau difikirkan sepatutnya BF itu nampak senang, orang dulu2 semua susukan anak mereka, mana ada kelas, mana ada org ajar cara2 menyusukan anak. Cuba tgk binatang yg x pernah g skolah pun susukan anaknya. Kenapa kita manusia nak bg susu lembu pada baby yang juga manusia????

Okey, saya sudah membebel. Bila dah masuk ofis, ada member saya yg tinggal dekat ngan umah saya nak ajar sy direct BF. Saya harap saya berjaya bg direct feed pada anak saya.

"Ya Allah permudahkanlah penyusuan Mohamad Hakim Yusuf Bin Mohd Azwanfadzli sepanjang 2 tahun ini. Aku Mohon kekuatan fizikal dan pengurusan emosi supaya  rezeki baby Yusuf akan dinikmatinya melalui tubuhku. Ya Allah aku bersyukur pada-Mu kerana menganugerahkan banyak bantuan sepanjang aku mengandungkan dan melahirkan anakku. Cinta dan sayangku hanya pada-Mu".

2 comments: