Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Mohamad Hakim Yusuf, Khalifah Allah

Lilypie First Birthday tickers

Perjuangan yang indah tetapi sukar

Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, July 22, 2010

Kisah Hari ini

Firstly, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada opismate saya yang telah belanja makan tengahari yang enak. Antaranya adalah Ikan Pari Bakar + kuah asam, Gulai nenas udang, Ulaman, dan sambal belacan. Tidak lupa juga kek yang sedap. Maaf sy ambik 2 slice, tapi memang ada lebih kan hehehe

Secondly, Tadi dah g Scan baby, Alhamdulilah. Baby sihat mama pun sihat. Setakat ni InsyaAllah akan selamat dilahirkan:) Amiiinnn...

Thirdly, Saya dah tau jantina. Seperti yang firasat saya dari awal mengandung dan perangai saya. memang menggambarkan jantina anak saya. Antara perangai saya:
1. Malas giler nak bergaya. baju g opis x bergosok pun
2. Mekap? Ntah, dulu rajin gak. Skrang ni pkai lipbalm jer itupun terpaksa sebab bibir kering
3. Malas giler. Nak buat apa2 pun malas. Nasib baikla masih bersemangat buat kerja opis dan membaca info mengandung & baby
4.Bentuk perut cam pelik sket. Senget sebelah. Belah kiri lg tinggi dari belah kanan.
5. Pergerakan baby, memang aktif dan suka menendang. kadang sakit bila kene tendang. Bila usap2 baru terus baby dok diam. baby ni suka nak main ngan ibu ek :)
6. Kedua-dua anak buah yang yg girl itu, memang sangat gembira dan aktif apabila berada ngan saya. Bila dok ngan org lain macam baik pulak.
7. Saya memang suka nak kacau orang dan nak buat lawak bengong. Menggatal pun ada huhu
8. Pemilihan nama. Dari start tau pregnan trus dh aim nama baby. Walhal x tau pun jantina laki ke perempuan

Jawapannya: Cuba teka berdasarkan huraian di atas hehehehe. Tapi ada member kata, scan ni x leh cayer gak. kadang doktor kata confirm laki/perempuan... tapi bila lahir sebaliknya pula. Oleh yang demikian, kena beli baju yang natural colour jer. Tapi harap2 betul la yang saya tengok masa scan tu.

3 comments:

  1. boy ke? :-) selalu budak pompuan nak lekat ngan org yg dalam perutnya lain jantina ..hehe

    ReplyDelete
  2. moga dikurniakan anak yg soleh/solehah.. :) salam ukhwah.. blog hopping.. ada masa, jemput ziarah blog hamba jika berminat nak baca TRAVELOGUES IN 45 COUNTRIES.. :)

    ReplyDelete