Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Mohamad Hakim Yusuf, Khalifah Allah

Lilypie First Birthday tickers

Perjuangan yang indah tetapi sukar

Lilypie Breastfeeding tickers

Wednesday, September 1, 2010

Beli barang online

Sekarang senang jer nak beli barang kan. Beli Online, kita boleh compare2 harga depan komputer jer, description barang tanpa perlu tanya orang dan pilihan corak yang pelbagai. Hari ni saya dah dapat barangan yang saya order online :) yeyyyyy
Saya beli CD Velcro AIO Lunatots 5, Barut kain flanel bercorak velcro dan Nursing Cover.
Hohoho semangat sangat berkobar. Sebab saya beli, sebabnya ada promotion sempena hari raya. So dapatla berjimat sikit.

Patutnya ahad lepas pergi babyoneworld beli brg baby, tapi ayah sakit kaki nk g bekam plak huhu terpaksa tangguh sabtu ni. Tapi syukur, saya dah berjaya buat zakat pendapatan potong gaji bulanan. RM51 sebulan. Saya harap rezeki yang saya dan suami beri pada anak nanti adalah rezeki yang diberkati Allah. Tapiiiiiiii untuk 2 tahun sy bekerja x bayar lagi zakatnya huhuhuhu
Orang2 tua pesan, kalau nak pergi Haji kene bayar zakat. Kalau x, Allah tunjukkan balasannya waktu buat Haji tu. Nauzubillah.....

Owh selingan sikit, gambar mak buyung driving sebab husband ngantuk pagi tadi hehehe

1 comment:

  1. ni mesti paksa arah amik gambar ni kan?? hehe..

    syok nya beli online, akak dulu macam tu la, skrg dah pokai, beli apa yg nmpk jek.. hehe

    ReplyDelete