Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Mohamad Hakim Yusuf, Khalifah Allah

Lilypie First Birthday tickers

Perjuangan yang indah tetapi sukar

Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, September 2, 2010

Booking 3D-4D Scan

Kalau ikut jadual hamil saya, minggu depan saya sudah 7 Bulan Hoooorrrraaaaayyyy :-)
cepatnya masa berlalu. Jadinya saya dah booking untuk 3D dan 4D Scan di Vision College pada 9 September 2010 jam 2.30ptg. Yer saya tau esoknya sudah raya. Namun masa nak buat apointment tu dia kata sabtu tinggal 8 Okt, Isnin pun sampai Oktober, last2 saya tanya bila yang ada kosong? Hari ni dan 9/9 jer yang ada kosong. Hmmmm... nasib baik raya kat KL jer hehehe husband pun keje lg ari khamis tu. Jadinya boleh ajer :)

X sabar nak tengok aksi comel baby dalam perut ni. Selalu main tendang2 :) xpe ibu suka. Tendang lagi yer sayang.

Owh, saper yang berada di KL, Vision College memang murah sebab student jer yang scan RM90. Scan dalam 30minit-1jam. Dapat 1cd video dan 50keping gambar dalam CD tu (*_*) yey... leh buat show waktu raya. Tapi kalau twin, or baby bermasalah kene tutor yang scan RM200 dapat paper report skali. No tel: 03-7803 8300. Book cepat2 sebab memang fully book.

3 comments:

  1. Kat Kelana Jaya. Dekat belakang Giant.

    ReplyDelete
  2. any1 interested to scan 3d/4d at sunway... well again clinic. can call me. charges is rm 90 for 3d/4d.... rm 120 for detail scan.. my contact number is 0176202933.. can call me for the appointment.. pls do call my contact number for special price...http://www.wellagainhealthcare.com

    ReplyDelete