Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Mohamad Hakim Yusuf, Khalifah Allah

Lilypie First Birthday tickers

Perjuangan yang indah tetapi sukar

Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, September 9, 2010

Mintak Maaf Segala salah dan silap

SELAMAT HARI RAYA :-)

Yeyeyeyeyeyeyeyyyyyyyy!!!!
Esok hari raya. Yahoooooo.... Syukur Alhamdulilah dapat menghabiskan Ramadhan kali ini. Kepada semua pembaca Blog, saya ingin mintak maaf di atas segala kesalahan, kesilapan, tersalah taip, tidak mengupdate blog dan segala tulisan saya yang mengguris hati anda. Dan kepada anda semua, saya telah maafkan apa2 kesalahan anda jika ada yang membuat saya terasa hati atau tidak suka.

Termasukla technician saya serta bapaknya, saya mintak maaf banyak2 kerana telah memberi nasihat yg anda tidak dapat terima kenyataan, maaf terkasar bahasa dan sebagainya. Saya hanyalah insan yang mempunyai kelemahan juga.

Aku halalkan kerja2 yang aku tolong buat kerja2 ko yang memang sepatutnya ko buat. Sapelah aku nak berkira dengan kerja2 ko yang sikit tapi ko x leh nak buat tukan sebab mengandung ek??? (Ceh... sbenanya aku maafkan, tapi aku tidak akan lupakan)

Owh, tadi dah g 3D/4D scan. huhu... baby tengah nyenyak tidurla. Dah goncang2 perut pun dia dok diam jer. Mula2 letak 1 tangan kat muka, pastu tekan2 perut dia g angkat 2-2 tangan plak. Kaki pun baby angkat bukan main tinggi lagi. My shy-shy baby. Nasib baik Vision College x charge. Dia kata boleh buat appoinment lg sekali. Nampaknya tiada show di hari raya esok huhu. Baby... ini ibu pesan, 28hb nanti kaki tangan x mau tutup tau. Ibu nak tengok muka n gender baby. Tapi tadi tengok pipi baby cam tembam, tangan pun tembam heheheh idung je penyek macam ibu kot :)

No comments:

Post a Comment