Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Mohamad Hakim Yusuf, Khalifah Allah

Lilypie First Birthday tickers

Perjuangan yang indah tetapi sukar

Lilypie Breastfeeding tickers

Monday, August 9, 2010

Honeymoon di Langkawi Part 3

Rupanya saya x habiskan lg cerita honeymoon saya. Termasuk kat dalam draft ajer huhu
So saya Publish kan draft yang telah saya buat.


yeeyyyyyyyyy :)
Seronok citer pasal honeymoon.
Teringat saat2 romantis

okey ni sambungan petang hari kedua di Langkawi. Setelah pulang dari island hopping, kami makan di kedai berdekatan. Mahal jugak. kene dalam rm18. makan nasi lauk sayur n ikan bakar pastu air. Terus naik teksi dan berehat dihotel.

Lebih kurang pukul 3ptg, kami keluar nak pusing2 Langkawi. Singgah ke Makam Mahsuri.

Kemudian on d y ke pekan kuah, singgah kat Air terjun. Tapi x larat nak naik tangga jadinga, jalan kat sungai kecik ajer
Lebih kurang pukul 5 petang, kami tiba di Datarang Helang. Angin memang kuat. Topi asyik nak terbang ajer.
Waktu ni warna langit sangat cantik. Saya ada tlg tangkap gambar org cina yg guna DSLR. Perghhh memang sangat cantik biru awan itu
Gambar ni senget sket, tapi bolehla menonjolkan biru awan itu
Seronok sangat bergambar sebagai laki bini. Sampai suami dah x larat nak layan saya hahaha. Saya memang suka tangkap gambar :)
Romantik kan gambar ni. Hehehe

Sambung entry lain pulak utk hari terakhir di Langkawi...

No comments:

Post a Comment