Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Mohamad Hakim Yusuf, Khalifah Allah

Lilypie First Birthday tickers

Perjuangan yang indah tetapi sukar

Lilypie Breastfeeding tickers

Wednesday, August 4, 2010

Mohon dipermudahkan

Ya Allah, berita yang mengejutkan dan menakutkan.
Kakak ipar saya mengandung 4 bulan nk masuk 5 bulan.
Doktor sahkan baby mati dalam kandungan.
Innalillah Wainnallilahiraji'un

Hmmm
tulakan, ajal maut di tangan Tuhan. Harap2 anak ibu selamat dilahirkan nanti. Ibu nak jumpa baby.
Esok saya akan siasat punca tersebut. Saya ambik cuti untuk melawat kak ipar saya

4 comments:

  1. innalillah.. takziah.. tak de rezki diorg..

    ReplyDelete
  2. Teringat kat anak saya, Nashrah.

    Sampaikan salam saya pada kakak ipar awak ye? Saya doakan semuanya selamat dan semoga dirinya tabah hadapi dugaan.

    Amin!

    ReplyDelete
  3. innalillah....al-fatehah...

    anak sulung gak ker nana?

    ReplyDelete
  4. Haah, anak sulung. Dh kawin hampir 2 tahun baru pregnan

    ReplyDelete